Zsebtündér blog

Nyári bakancslista totyogósoknak

2017. július 14. - Zsebtündér

 

Az utóbbi kicsivel több, mint 1 évben, mióta a kisfiam elindult, fenekestől felfordult az életem. Szerintem nem kevés kilométer került a lábamba, hisz kezdetben bárhová ment a lakásban, vagy a kertben, én árnyékként követtem, hogy időben el tudjam kapni, ha elbotlik, leesik, átesik, megcsúszik...Értem én, hogy fel kell fedezni a világot, hisz minden új, minden érdekes, na de Mami legyen a talpán, aki bírja az iramot.:-)


Itt fontos megjegyeznem, hogy az újdonsült totyogósomnak természetesen már saját útiterve is volt, szóval még csak véletlenül sem arra akaródzott neki menni, amerre én szerettem volna. Egyébként ez azóta sem sokat változott...:-)Így sok olyan dolog is felfedezésre került, ami az én terveimben valójában nem szerepelt. :-)) Ezért pacsáltunk a kutya vizes táljában, csípett meg a csalán, sőt a száraz kutyatáp és a kerti díszkövek is kirakóként debütáltak.:-)

Természetesen a kis kezdő totyogósom azóta már haladó kategóriás lett. Fut, sőt rohan, győzzem utolérni, lépcsőzik egyedül, motorozik, hajtja a biciklit, szóval még jobban fel kellett kötni azt a bizonyos gatyát, hogy tartsam vele az iramot.:-) 

 De a lényeg, hogy Olivérnek kinyílt a világ, és ezt én is élvezem, hisz egyre tartalmasabb és interaktívabb programokkal tudjuk kitölteni a napot.

Persze a nyári melegben sokat homokozunk, medencézünk itthon, játszóterezünk, fagyizni megyünk, labdázunk, virágot locsolunk, kergetjük a buborékokat, sőt még betonra is rajzolunk krétával. Az utóbbi időben mégis azon kezdtem törti a fejem, hogy mik azok a dolgok, amiket mindenképp szeretnék vele  még ebben a jó időben megismertetni. Ezen felbuzdulva listába gyűjtöttem néhány mókázási lehetőséget, amit még az ősz beköszöntése előtt mindenképpen szeretnék megmutatni az én kis totyogós macimnak.:-)
Fogadjátok szeretettel!

 

nyari_bakancslista_zsebtunderblog.jpg

 



 

 



süti beállítások módosítása